Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu tarafından, mezuniyet sürecine yaklaşan öğrencilere yönelik Devlet Hizmeti Yükümlülüğü bilgilendirme etkinliği düzenlendi.
Etkinlikte, devlet hizmeti süreci, kura sistemi ve dikkat edilmesi gereken noktalar konunun uzmanları tarafından detaylı şekilde anlatıldı. Ardından intern doktorların soruları yanıtlandı.
Programın devamında, fakültemiz 2024 mezunlarından Dr. Muhammed Buğra Aşık, pratisyenlik sürecindeki deneyimlerini ve tavsiyelerini içeren bir akran eğitimi gerçekleştirdi. Katılımcı sorularıyla etkileşimli şekilde ilerleyen etkinlik, verimli bir şekilde sona erdi.






Öğrencilerimiz ERA 2026 Kongresi’nde Üniversitemizi ve Ülkemizi Başarıyla Temsil Etti.
Öğrencimiz Begüm Ece BALSAK'tan büyük başarı.
2026 Yılı Biniş Törenimiz Prof. Dr. Enver Hasanoğlu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
'Nadir İflamatuar Hastalıklar Sempozyumu 28 Şubat Nadir Hastalıklar Günü'nde Gerçekleştirildi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.